mandag den 24. juni 2024

20. Riverraftingday

Mandag d. 24. juni 2024

Vi skulle tidligt op idag. Daniel og Kim skulle være ved riverraftingselskabet kl.8.30.
Så de fik morgenmad og vi fik pakket vognen sammen og kørte ned til byen.
Vi kunne holde med autocamperen langs med jernbanen, som også var tæt på hvor de skulle tjekke ind.
Jeg gik lige med over for at "aflevere" dem, det kunne jo være at det skulle legitimere sig, og de skulle jo ikke have deres penge, pas og mobil med ud på floden.
Da de var tjekket ind gik jeg retur til Sabina. Hun har det lidt bedre idag.
Så vi pakkede min rygsæk med alle vores små tasker, vi efterlader ikke, pas, penge osv. i bilen når vi forlader den.
Så drog vi afsted, vi skulle på Dennys for at få pandekager. Der var ca. 2 km. ud til restauranten.
Vi fandt Dennys, fik bord og bestilte spejlæg med bacon og pandekager og en frugtskål.
Og så hoppede vi lige på deres wi-fi, så vi kunne få sikkerhedskopieret vores billeder.
De kom med maden, og ja selvfølgelig var det en stor portion, det kunne jeg jo have sagt mig selv. Og så havde jeg glemt at sige at de ikke måtte putte noget på mine pandekager, jeg vil have dem plain.


Nå, men der var så brun farin, kanel og ret meget glasur på
🙄
Men der smagte nu godt, når man lige skrabede noget af det af. Men spise op, det kunne jeg ikke 🫣
Vi sad der en times tid og hyggede os.
Drengene skulle være afsted i 4 timer.

Vi gik retur og slappede af i vognen. Sabina var alligevel ikke helt frisk og lagde sig op på hylden.
Jeg sad og talte tog 🚂
Der køre vanvittig mange godstog igennem byen. Og de er lange, meget lange. Bare en af de "korte" tog ca 6 minutter for at køre forbi mig.


Lige pludselig kom Daniel og Kim tilbage. De havde haft en fed og sjov tur. Det kan jeg jo af gode grunde ikke fortælle nærmere om, men jeg har fået lov af dele videoen derfra.
Vi skulle have noget at spise og fandt en restaurant og Sabina og jeg fik noget salat og gutterne fik burgere.
Jeg havde fundet en pose med blandede piller på gaden. Der skulle de ikke ligge. Så først prøvede vi at aflevere dem på politistationen, de var ligeglade 🙄 Så fandt vi et apotek, og de var glade for at vi afleverede dem.
Vi er tilbage på pladsen og har haft lidt "stilletid".
Nu sidder vi udenfor, badet i myggespray, for pga. søen er her vildt mange myg. Og de er store, nok på størrelse med en undulat 😱😂 overdrivelse fremmer forståelsen 🫣

Sabina har talt 19 myggestik på sig selv.
Også her på pladsen er her frække egern. Den har stjålet en klud et sted og sidder og bimler det, det skal nok med hen til dens sovested. Så kommer den til at ligge blødt ❤️

Vi er jo så småt ved at nå enden på turen.
I morgen har vi et ordentligt ryk på 459 km. til Harrison Hot Springs, som bliver er sidste sted vi skal være.
Mere om den tur i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar